Zwroty

Możesz zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Co zrobić, gdy chcesz zwrócić towar?

W przypadku chęci skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, towar należy przesłać na adres magazynu – ul. Antoniego Obarskiego 2, 05-400 Otwock.

Aby przyśpieszyć Państwu termin i proces zwrotu, prosimy o wydrukowanie i wypełnienie formularza oraz dołączenie go do produktu jaki ma zostać zwrócony. Pod linkiem Formularz zwrotu znajdą Państwo wszystkie konieczne informacje.

Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana kurierem, będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy, które w przypadku przesyłek o niestandardowych wymiarach lub przesyłek paletowych szacuje się maksymalnie na koszt około 150 zł brutto.

Uszkodzony towar

Sposób pakowania i wybór najlepszych firm kurierskich to element naszych starań, by produkt dotarł do Ciebie w idealnym stanie. Zdarzają się jednak sytuacje, że przesyłka zostanie uszkodzona.

Jeśli Twój produkt dotarł uszkodzony, niepełny lub potłuczony – napisz do nas! Skontaktuj się z nami mailowo na adres sklep@pure-nordic.pl, przygotuj proszę numer zamówienia i zrób zdjęcie uszkodzonego towaru. Oddamy Ci pieniądze lub prześlemy drugi produkt.

W miarę możliwości prosimy, by otwierać przesyłki w obecności kuriera.

Szczegółowe informacje o odstąpieniu od umowy znajdziesz w Regulaminie