Przeczytaj czym inspirują się projektanci marki House Doctor tworząc niezwykłe kolekcje mebli i dodatków do wnętrz. Poznaj tajniki procesu twórczego Bettiny Jonsson – starszej projektantki marki House Doctor.
Przy projektowaniu nowej kolekcji kluczowe jest znalezienie inspiracji dla materiałów, struktur i kolorów. Coś tak prostego jak subtelny detal może zainspirować narodziny zupełnie nowego przedmiotu
– mówi starszy projektant marki House Doctor, Bettina Jonsson.
DNA marki House Doctor
Podobnie jak ludzie, marka ma swoje DNA – zestaw istotnych cech, które wyróżniają się bez względu na to, jaki produkt znajduje się na desce kreślarskiej. „DNA House Doctor jest podstawą podczas tworzenia nowej kolekcji. Pracując w projektowaniu dokładnie wiemy, jakie materiały i kolory sprawdzą się. Przykładowo w przypadku kolekcji wiosna lato 2020, naszym głównym celem była sztuka i rękodzieło. Od ogólnej koncepcji po szczegóły, widać to w kolorach, liniach, wzorach i strukturach produktów” – mówi Bettina.
Kiedy zespół projektowy kończy zbieranie inspiracji, rozpoczyna się właściwy proces projektowania:
„Zaczynamy od narysowania stylów, które będą tworzyć kolekcję. Prawie wszystko jest rysowane od podstaw, co pomaga zapewnić wspólny mianownik w całej kolekcji” – mówi Bettina Jonsson.